اولین مجموعه خودرو در تهران چگونه برنده جایزه رضایت مشتری شد؟


مرکز خدمات جامع خودرویی در پنجمین نشست ملی رضایتمندی مشتریان که با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و دستیابی به جهش در تولید برگزار شد، موفق به اخذ تندیس طلایی رضایت مشتریان شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی خودپزشک؛ در این مراسم برخی از مدیران موفق شدند در پنجمین نشست ملی رضایتمندی مشتریان که با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید برگزار شد، مرکز جامع خدمات خودروهای خودران موفق به کسب نشان طلایی شد. تندیس رضایت مشتری انتقال دانش و تجربه کارشناسان، مسئولان و نخبگان دولت ایران در دوران کرونا و پس از کرونا، اشاعه فرهنگ رضایت مشتری و شاخص کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین المللی و تبیین کیفیت و کیفیت بهره وری تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده در بین افراد در موارد بحرانی و افزایش فضای رقابتی در شرایط کرونا و پسا کرونا با تمرکز بر استانداردسازی محصول و خدمات باکیفیت، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش در تولید و ارائه راهکارهای جدید برای دستیابی به این اهداف، نقش مشتری مداری و روش های نوین رهبری در بازارها در جهش تولید و تقویت استراتژی های سازمان در جهت رفع نیازهای مشتریان.

بر اساس نتایج ارزیابی شرکت های تولیدی بزرگ و موثر در کل اقتصاد کشور از نظر شاخص هایی مانند مدیریت بازار، رهبری، مشتری مداری، برآورده کردن یا فراتر از انتظارات مشتری، نوآوری، ایجاد شبکه های ارتباط با مشتری جدید، رضایت مشتری و … ارزیابی: و فعالیت های بهبود مرتبط با رسیدگی به شکایات مشتریان، تندیس طلایی به دلیل ترویج فرهنگ مشتری مداری در پنجمین همایش ملی رضایت مشتری به مرکز خدمات خودروهای خودران اهدا شد. بالاخره آقایان علی و حسین خسروانی این تندیس توسط رئیس و مدیرعامل اتونومیست به عنوان دو تن از مدیران شاخص در این جلسه دریافت شد.

مشتریان خود راضی

در حاشیه این اجلاس شاهکارهای تولد مدیر بازاریابی اتوشناس با اشاره به اهداف این گروه در جلب رضایت مشتریان اذعان داشت: اتوشناس تنها مرکز خدمات خودرو تک مرحله ای و کامل شامل خدماتی از قبیل خدمات تعمیر، تجربه، پوشش سرامیک، جزئیات، خرید و فروش و … می باشد. . • دارای دو مرکز در تهران می باشد و تمرکز اصلی آن ارائه خدمات با کیفیت و مطمئن جهت جلب رضایت حداکثری مشتریان می باشد.

چه چیزی باعث می شود خدمات خودرو رضایت مشتریان را جلب کند؟

عمده ترین خدمات ارائه شده توسط عکاس که باعث رضایت مشتری شده است عبارتند از:

خدمات تخصصی تعمیرات

حضور متخصصین ماهر و اساتید مجرب در کنار جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا به همراه گارانتی ۶ ماهه یا ۵۰۰۰ کیلومتری خدمات و قطعات یدکی، دست به دست هم داده تا حداکثر رضایت مشتری را تضمین کند. خدمات تعمیرگاه تخصصی خودرو شامل سرویس کلیه بخش های زیر می باشد:

۱- تودوزی خودرو: تودوزی از قسمت های پایین و جلوی خودرو تشکیل شده است که اتاق خودرو را به شاسی متصل می کند و وظیفه هندلینگ خودرو را بر عهده دارد.
۲-تعمیر موتور و گیربکس خودرو: گیربکس یا گیربکس بعد از موتور خودرو مهمترین قسمت خودرو است.
۳سیستم برق خودرو: یکی از موثرترین قطعات خودرو است و از اهمیت بالایی برخوردار است.
۴- سرویس دوره ای: یکی از مهم ترین کارهایی که باید برای جلوگیری از آسیب احتمالی و سالم نگه داشتن وسیله نقلیه خود انجام دهید، انجام منظم آن است.
۵- پالایش و ترسیم کنید: اتاق رنگ آمیزی کوره VERTA ایتالیایی با دمای بالا و مکش ذرات ریز، خدمات رنگ آمیزی را به استاندارد کارخانه ارتقا می دهد و شاسی ماشین آلات و جرثقیل ها را صاف می کند تا ریزترین امواج و قوس ها را از ضربه های تصادفی مانند خط کش صاف کند. استفاده از فناوری های جدید پولیش بدون رنگ PDR یکی دیگر از خدمات ارائه شده در اتوشن است.

خدمات تعمیرگاه خودرو

تجربه قبل از خرید ماشین:

با توجه به هزینه های بالای تعمیر خودرو و خسارات مالی هنگفت و غیرقابل جبران، وجود مشکلات حقوقی و مالی در خودرو و جلوگیری از بروز خسارت در صورت تغییر رنگ و تصادفات احتمالی خودرو با قیمت های مختلف خودرو، تجربه قبل از خرید ضروری است. از تحمیل ضرر به خریداران جلوگیری کنید.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث رضایت مشتریان از مجموعه می شود، اطمینان از پرداخت غرامت بدون سقف مالی است، کارشناس آناتومی خودرو شامل مراحل زیر است: تجربه رنگ و بدنه، تخصص فنی، بررسی اصالت شاسی و موتور خودرو و استناد قرارداد توسط کارشناس حقوقی

خدمات پوشش خودرو، سرامیک و جزئیات

AutoApp به دلیل داشتن نمایندگی انحصاری دو برند معتبر جهانی KPMF در انگلستان و Orafol آلمان و به عنوان توزیع کننده مستقیم، از نظر قیمت و کیفیت دست بالاتری نسبت به رقبا دارد. در عین حال عدم استفاده از برندهای چینی در اتوئو سطح کیفی و رضایت مشتری را تا حد زیادی بهبود بخشیده است.
۱- پوشش بدنه خودرو: روکش بدنه خودرو ماده ای است که با ایجاد لایه ای محافظ با ایجاد لایه ای بر روی بدنه خودرو از رنگ خودرو محافظت می کند. روکش ها نیز در رنگ های متنوع تولید می شوند و دارای خواص نانو و ضد آب هستند.

۲- بدنه سرامیکی: روکش سرامیک خودرو از مواد پلیمری ساخته شده است که تا بدنه خودرو کشیده شده و در برابر آفتاب سوختگی، خط و خش و خوردگی شیمیایی محافظت می کند.

اتوی اورژانس

اورژانس خودرو آتویار به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته خدمات حمل و نقل و حمل و نقل با کامیون های جرثقیل ارائه می کند. همچنین در صورتی که خودروی شما نیاز به هرگونه خدمات خودرو از جمله خدمات تعمیر داشته باشد، کامیون های خودرو را در محل خود دریافت می کنید، تعمیرات با هماهنگی انجام می شود و در تعمیرگاه تخصصی خودرو اطلاعات به شما ارائه می شود و در نهایت خودرو درب منزل شما ضدعفونی شده و تحویل داده خواهد شد.

مخترع برای جلب رضایت مشتریان خدمات اورژانس خودروهای آتویار را به صورت پکیج در قالب کارت های ۳، ۵ و ۷ ستاره، کارت های ۳ ستاره، ۵ ستاره و ۷ ستاره تهیه کرد که شامل خدماتی مانند: حمل و نقل خودروهای با کامیون های مخصوص که فاقد کوچکترین آسیبی را به گیربکس و سیستم انتقال خودرو وارد می کند. از دیگر ویژگی های این کارت می توان به خدمات متنوعی مانند سوخت گیری، پنچری، کارواش، تخفیف ویژه خدمات تعمیرات و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.

سرویس خودروهای خودران

اتوشناس یکی از مدعیان ارائه خدمات خودرو با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت با برنده شدن جایزه رضایت مشتری می باشد.برای مشاوره رایگان با کارشناسان اتوشن می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۲۶۷ تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت به نشانی