اصالت قطعات یدکی ایساکو را با پیامک تایید کنید


اعلام شده در PID بررسی قطعات در انبارهای ایساکو.

معاون صنایع عمومی وزارت حراست برای احراز هویت کالا و کد رهگیری قطعات یدکی و لوازم جانبی در حوزه خدمات پس از فروش از انبارهای ایساکو بازدید کرد.

به گزارش پارچین خودرو، برادران محمدمهدی کد شناسایی قطعات درج شده در تست اصالت را بررسی کردند.

وی در این بازدید گفت: از اواسط مردادماه ۵۵ دستگاه قطعه باید با کد رهگیری به بازار عرضه شود و تولیدکنندگان موظفند محصولات خود را با کد رهگیری تولید و روانه بازار کنند البته برای قطعاتی که بدون کد رهگیری در بازار موجود است. کدها به آنها امکان دریافت کد رهگیری داده می شود.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در حاشیه این بازدید گفت: ایساکو همواره در حال بررسی تنگناهایی است که بهبود آن موجب افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش می شود و یکی از این ورودی ها ارائه اورجینال است. و قطعات با کیفیت، خدمات استاندارد را به مشتریان ارائه کرده و آنها را از اصالت قطعات مطلع می کند.

بابک سیلاجیه ادامه داد: در همین راستا در چند سال گذشته با ارائه ابزار و بهره گیری از فناوری های نوین که دائما به روز می شوند، این توانایی را برای مردم ایجاد کرده اند که تفاوت کالای تقلبی و اصل را تشخیص دهند و اصل آن را تشخیص دهند. کالا برای خرید

مدیرعامل ایساکو افزود: این شرکت به منظور شفاف سازی و تشخیص اصالت قطعات، با ارائه سامانه ‘خرید اصل’ به مصرف کنندگان کمک کرده است تا از اصالت قطعات خریداری شده اطمینان حاصل کنند. خریداران لوازم یدکی ایساکوی جهت اطلاع از اصالت قطعه می توانند بلافاصله پس از خرید شماره بارکد روی بسته را به شماره ۳۰۰۰۳۱ ارسال و پس از ارسال پیامک از صحت قطعه از طریق پیامک مطلع شوند.

وی افزود: از ابتدای تابستان امسال سامانه خرید اصلی ایساکو به سامانه جامع بازرگانی وزارت حریم خصوصی متصل شد و پس از ارسال بارکد آن به سامانه ایساکو، خریداران قطعات نیز رهگیری وزارت حریم خصوصی را دریافت خواهند کرد. کد.” سفارش دهید، و آنها می توانند از اصل بودن کالا مطمئن شوند. برای یافتن اعتماد به نفس

سلاژ با بیان اینکه ایساکو کد رهگیری ۵۵ مجموعه قطعات مانند مجموعه کلاچ، بلبرینگ و … را از وزارت حراست دریافت کرده است، گفت: اکنون ۶۰ میلیون قطعه این شرکت دارای کد رهگیری از سامانه تجارت انبوه است.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو همچنین به ویژگی های اپلیکیشن ایساکو اشاره کرد و گفت: مشتریان محصولات ایران خودرو علاوه بر خدمات متنوع و کاربردی ارائه شده در این اپلیکیشن می توانند با اسکن از اصالت آنها اطمینان حاصل کنند. کد درج شده روی محصول

سلاجقه اشاره به شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو و نمایندگی ها و انبارهای مجاز این گروه را راهکاری خاص برای جلوگیری از خرید قطعات تقلبی دانست و گفت: شفاف و یکسان بودن قیمت قطعات در شبکه سراسری خدمات ما از دیگر مزیت های مراجعه به این شبکه گسترده در سراسر کشور گسترش یافته است. کشور است

مدیران ارشد ایساکو در حال حاضر برای اعتبارسنجی و اجرای صحیح طرح شناسایی قطعات، برنامه بازدید از فروشگاه های مجاز سراسر کشور را در دستور کار دارند که نتیجه این بازرسی ها توسعه کمی، افزایش تعداد فروشگاه های مجاز و ارتقای کیفی آنها است. نتیجه نهایی، تسهیل در دستیابی مشتریان به قطعات اصلی و با کیفیت بالا است. در این بازدیدهای میدانی ۲۵ فروشگاه آسیب دیده شناسایی و نقاط آنها پاکسازی شد.