از دلارهای سلامتی خود برای پرداخت هزینه های پس از همه گیری استفاده کنید



تندرستی شرکتی، سلامت روان، ارتباط اجتماعی، دسته بندی نشده | نوشته سارا بیاجی | ۱۱/۰۴/۲۱ | ۴ دقیقه برای خواندن

شادی، سلامت کلی و رفاه در بحبوحه همه گیری COVID-19 به شدت کاهش یافته است. بر اساس نظرسنجی استرس انجمن روان‌شناسی آمریکا، ۶۷ درصد از بزرگسالان سطوح استرس را در طول همه‌گیری تجربه کرده‌اند. در میان آمریکایی ها، این منجر به صرف زمان کمتری برای فعالیت های سلامتی و تندرستی شده است.

گزارش وضعیت بهزیستی فیزیکی آمریکایی های شاغل در سال ۲۰۲۱ گزارش شده است که ۴۶ درصد از کارکنان ورزش بدنی را کاهش داده اند، ۴۹ درصد بی تحرکی بیشتری داشته اند و ۴۸ درصد افزایش مصرف غذاهای شور، شیرین یا چرب را گزارش کرده اند. در همان زمان، شرکت کنندگان در نظرسنجی افزایش ۵۰٪ در تماشای تلویزیون / ویدئو و افزایش ۲۵٪ در مصرف الکل یا مواد مخدر را گزارش کردند.

اگرچه تعجب آور نیست که این بیماری همه گیر باعث افزایش استرس در زندگی ما شده است، روندهای فعلی نگران کننده هستند. برای جلوگیری از فرسودگی شغلی و بازگرداندن انرژی، همه ما باید با ابتکارات بهداشتی و تندرستی به مسیر خود برگردیم، به ویژه آنهایی که به کارکنان کمک می کنند تا تعادل بین کار و زندگی را به دست آورند.

کار در خانه مرزهای بین زندگی کاری و زندگی خانگی را محو می کند – و این واضح است. کارکنان ساعت‌های عجیب و غریب کار می‌کردند، در حالی که به بچه‌ها در مدرسه کمک می‌کردند، تماس می‌گرفتند و میزهای موقتی را در اتاق‌های خواب نصب می‌کردند. همه اینها منجر به صرف زمان کمتری برای سلامت جسمی و عاطفی شد.

دلار سلامتی: ۳ نکته که باید در نظر بگیرید

برای اولویت‌بندی بهتر سلامت و تندرستی، کارکنان شما به ابزارهای در دسترس نیاز دارند و باید احساس حمایت کنند. صندوق های سلامتی شرکت مکانی عالی برای شروع است.

همانطور که می دانید، دلارهای سلامتی پولی است که توسط برخی از ارائه دهندگان بیمه برای جبران سرمایه گذاری در برنامه های سلامتی شما ایجاد می شود. هدف نهایی صندوق های سلامتی کمک به بهبود سلامت کلی و رفاه کارکنان شما است.

پول سلامتی را می توان به روش های مختلفی سرمایه گذاری کرد، از عضویت در باشگاه گرفته تا خدمات آرامش بخشی و برنامه ریزی تغذیه. وقتی به نحوه استفاده عاقلانه از پول سلامتی فکر می کنید، این سه نکته را در نظر داشته باشید. انتخاب های شما باید:

پشتیبانی همه جانبه ارائه دهید. اولین ملاحظه یافتن راه حلی است که در زمینه های مختلف مانند فعالیت، خواب، تغذیه، هوشیاری یا مدیریت استرس، پشتیبانی جامع ارائه دهد. این کمک خواهد کرد که بیشترین تأثیر را روی کارمندان شما بگذارد. کاهش استرس، از طریق روش های مختلف آرامش، به بهبود سطح کلی انرژی کمک می کند. این می تواند منجر به عملکرد بهتر در محل کار شود.

ارائه یک تجربه دیجیتال در شبانه روز. این دومین نکته کلیدی است، زیرا اغلب در خارج از ساعات کاری به پشتیبانی نیاز است. بنابراین مفهوم پشتیبانی ۲۴/۷ بسیار مهم است.

شخصی و انعطاف پذیر باشید. هدف آن ملاقات با فرد در هر کجا که باشد، در آن نقطه خاص از تعامل است. مطمئن شوید که یک راه حل چند وجهی و سازگار در محل دارید، جایی که می توانید در صورت نیاز شماره گیری و شماره گیری کنید.

این مولفه ها پایه سلامت و تندرستی هستند و همه به هم مرتبط هستند. قبل از اینکه کمبود انگیزه را به عنوان خستگی ناشی از ویروس کرونا رد کنید، در نظر بگیرید که چگونه افزایش فعالیت بدنی یا آرامش منظم می تواند بر سطح انرژی تأثیر بگذارد. از این عوامل برای کمک به کارکنان برای کنترل سلامت و رفاه خود استفاده کنید و هدف خود را تغییر دهید.

از دلارهای سلامتی در پوشیدنی ها استفاده کنید

کارمندان سال‌ها، حتی قبل از همه‌گیری، برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی تلاش کردند. یافتن یک برنامه سلامت و تندرستی که از نیروی کار پراکنده پشتیبانی می کند و مولفه های کلیدی رفاه جسمی و عاطفی را اولویت بندی می کند، می تواند یک چالش باشد.

راه حل هایی مانند Fitbit Care را در نظر بگیرید که به تغییر رفتار سالم از طریق فعالیت بدنی، تغذیه، خواب و مدیریت استرس کمک می کند. این تجربه سلامتی شخصی‌شده، متشکل از دستگاه‌های Fitbit و Fitbit Premium – عضویت دیجیتال سلامت و تندرستی ما – می‌تواند به کارکنان شما برای ایجاد تغییرات مثبت در سبک زندگی کمک کند.

دلارهای سلامتی فرصتی عالی برای کمک به کارکنان خود برای بازیابی سلامت و تندرستی است. چه یک برنامه آزمایشی Fitbit یا یک برنامه تشویقی دیگر، مطمئن شوید که از پول سلامتی خود برای ابزارها و منابعی استفاده کنید که از کارمندان شما در شرایط سخت حمایت می کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر