ارائه بیش از ۷۰ سرویس در پنجره هوشمند ترافیک


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری گفت: راه اندازی ۱۵ سرویس اصلی و ۷۳ سرویس فرعی پنجره ملی خدمات هوشمند دولت در سازمان راهداری از ۱۰ شهریور ماه آغاز شد.

به گزارش پارچین خودرو، حسین متوالی گفت: اداره راهداری بر اساس تبصره ۷ ماده ۳ قانون بودجه ۱۴۰۱ دستگاه های دولتی به منظور شفاف سازی و کمک به متقاضیان برای پرهیز از حضور فیزیکی، خدمات خود را از طریق اطلاعاتی انجام می دهد.

وی بابیان اینکه بیشترین تقاضا مربوط به دریافت کارت هوشمند، مجتمع های داخلی و عوارض بزرگراهی است، خاطرنشان کرد: ۱۵ سرویس اصلی و ۷۳ سرویس فرعی در پنجره واحد هوشمند است که بر اساس قانون مذکور از ۱۰ شهریور ماه فعالیت خود را آغاز می کند. متقاضیان می توانند پس از مطالعه راهنما ثبت نام کنند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری در پاسخ به این سوال که آیا مهلت سه ماهه دریافت کارت هوشمند برای رانندگان تازه وارد مشکلی ایجاد نمی کند، افزود: به منظور کاهش مدت زمان دریافت کارت هوشمند اعلام وصول. کارت هوشمند، راننده باید بیشتر دنبال کند.

وی با بیان اینکه رصدها ظرف ۲۴ ساعت برای پاسخگویی انجام می شود، متولی تایید کرد: اطلاع رسانی از طریق سایت سازمان راهداری، اپلیکیشن رانندگان و ارسال پیامک انجام می شود.