آیا تو استرس داری؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد اینکه چقدر زمان ، تلاش زیادی صرف انتخاب غذاهای سالم می کنیم و رژیم غذایی ما (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه خرید محصولات) تغذیه سالم و رژیم غذایی و…) ، اما می بینیم که همه این کارها را انجام داده ایم ، اما نتیجه مطلوب است دریافت نشد!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقاط وجود دارد که بر اساس آن میزان انرژی است الزامات ما مشروط است

مانند مشکلات عصبی ، استرس انرژی مورد نیاز شما را تامین می کند بدن خود را تغییر دهید و در نتیجه ، روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید توجه داشته باشید که استرس همین است اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (مثال: رانندگی در ترافیک ، شرایط کاری و استرس و)

پس ما باید چکار کنیم این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا واکنش های ما را نسبت به آنها تغییر دهید.
بنابراین معمولاً رژیم غذایی به جای بررسی عوامل سبک زندگی چه می کند؟، مصرف خود را بیشتر محدود کنید و فشار بیشتری به بدن خود وارد کنید. اما وزنش را نمی دانم کاهش نمی یابد.

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش استرس از 9 برابر 10 برابر چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، درخواست آزمایش ، پس چه کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت ها برای کمک به شما در رهایی از استرس لذت ببرید ، آماده شوید!

طبق تجربه من ، این ایده ها می توانند به شما در پیشبرد و ایجاد یک لیست شخصی کمک کنند:

روی صندلی بنشینید ، پای خود را روی بال بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر عاشق حیوانات خونخوار هستید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین بسازید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک خوب است)

بکشید یا بکشید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا

تمرینات تنفس عمیق را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید