آگاهی از رژیم کتوژنیک آگاهی از رژیم کتوژنیک


آشنایی اولیه با رژیم کتو

برای رژیم کتوژنیک لازم نیست از رژیم خاصی پیروی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذای هرم غذایی کتو را بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 378x400 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

همچنین بیشتر غذا را در انتهای هرم و کمتر را در بالای هرم بخورید.

دو قسمت بالایی هرم ، که آجیل و محصولات لبنی هستند ، باید در رژیم کتوژنیک به مقدار کم استفاده شوند ، به همین دلیل به این دو قسمت از هرم ، تنقلات کتو گفته می شود.

اندازه آجیل ها باید به اندازه یک مشت باشد و میوه ها و محصولات لبنی باید حدود نیم لیوان باشد. و حتی در 1/4 فنجان بلوبری بخورید.

با نظارت بر این موارد ، سیستم بدن و هورمون های بدن شما تنظیم می شود تا بتوانید چربی بیشتری بسوزانید. و اگر ورزش کنید ، حتی به عضله سازی نیز خواهید رسید.

غذای کتوژنیک - آگاهی از رژیم کتوژنیک

اگر بخواهیم این موضوع را با یک مثال روشن کنیم ، دلیل این امر عادات غذایی نامناسب است. ما می توانیم نمونه ای از فردی را که مصرف آجیل خود را کاهش نداده و آن را بالا نگه داشته است ، مثال بزنیم.

در مراحل اولیه رژیم غذایی ، این خود منجر به ترشح بیشتر انسولین در بدن ، بعداً ورود به کتو و حتی ترک کتو برای چند ساعت می شود.

وضعیت سگ

وقتی رژیم کتو می گیرید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای زیبای شما شما را به این نتیجه می رساند که اکنون زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید

این هشدار از بدن شما زمانی اتفاق می افتد که بدن به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که از این هرم پیروی کنید و در ابتدای رژیم غذایی خود از دو قسمت اصلی هرم کمتر استفاده کنید. و می توانید مطمئن باشید که این سریال جواب می دهد و اشتهای کاذب شما به مرور کمتر و کمتر می شود مگر اینکه تقلب کنید.

تقلب چیست؟

شخصی که دو ماه رژیم کتو داشته و بدنش با کارهایی که انجام می دهد سازگار شده است. این به این معنی نیست که دیرتر برگردیم ، بلکه برعکس ، خیلی زودتر از مردم عادی به حالت کتو باز می گردیم.

مغز انسان چقدر سوخت می تواند مصرف کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

وقتی کربوهیدرات خود را کاهش می دهید ، قطعاً باید چربی دریافتی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که رژیم کتوژنیک می تواند مرتکب شود و همچنین می تواند برای بدن و اعصاب شما مضر باشد این است که هنگام کاهش کربوهیدرات ها چربی خود را کاهش ندهید.

رژیم کتو 9 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

از چربی ها نترسید.

شما در روزهای اول مقدار زیادی چربی می خورید ، می توانید بگویید من الان بسیار چاق هستم ، ممکن است این اتفاق افتاده باشد ، اما در چند روز آینده برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج بهبود می یابد و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما تضمین می کنیم که با رژیم کتوژنیک ، اگر صبور باشید ، به وزن دلخواه خواهید رسید.

بدون مشکلات سیستم عصبی یا بسیاری از مشکلات دیگر که در رژیم های دیگر وجود دارد ، بنابراین احساس راحتی کنید.

اینتوگرافی کتوژنیک 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو را رعایت می کنیم در بدن ما چه اتفاقی می افتد؟

وقتی رژیم کتو را شروع می کنید ، گلیکوژن (کربوهیدرات) سلول های بدن شما تمام می شود و هنگامی که کربوهیدرات ها از بدن تخلیه می شوند ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم نیز همراه آن از بین می رود. با این رژیم غذایی می توانید به راحتی دچار کمبود الکترولیت شوید که شامل این سه ماده می شود. شما همچنین باید این سه ماده را با لوازم جانبی تهیه کنید.

اگر می خواهید غذا تهیه کنید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ از آنجا که بدن در این شرایط بسیار راحت و ساده از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، بسیاری از این مقادیر را هنگام عرق کردن از دست می دهید.) اکثر عوارض جانبی که افراد در این رژیم دارند به دلیل فقدان این موارد است. الکترولیت …

ما توصیه می کنیم که سدیم را به راحتی از طریق نمک دریا مصرف کنید (از آنجا که نمک دریا همچنین حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما به خاطر داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و نباید از نمک دریا به عنوان مکمل منیزیم استفاده کنید).

اگرچه بیشتر موادی که برای بدن بسیار مفید هستند از غذاهای کتو تهیه می شوند. اما در مورد منیزیم ، مقدار زیادی منیزیم از طریق مصرف غلات تأمین می شود ، که در رژیم کتوژنیک ما وجود ندارد. بنابراین ، حتماً از مکمل های منیزیم به طور مستقیم استفاده کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار سمی است ، بنابراین مکمل هایی در داروخانه ها وجود دارد که تنها 5 درصد از نیاز روزانه شما را تأمین می کند ، و به همین دلیل در مصرف آن زیاده روی نمی کنید. بنابراین ، مکمل پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت پتاسیم کافی ، توصیه می شود آووکادو ، رژیم غذایی سرشار از پتاسیم باشد.

برای کسانی که نمی توانند از آووکادو استفاده کنند ، توصیه می شود از اسفناج و در واقع سبزیجات برگ سبز استفاده کنند.

Ketogen 1200x715 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

آخرین نکته از سه مکمل این است که سعی کنید از ابتدای رژیم غذایی خود از این مکمل ها استفاده کنید.

توصیه دیگر برای رژیم گیرندگان ، به ویژه اگر تازه شروع کرده اید ، مصرف روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً هر دو روغن ترکیب یکسانی دارند و از چربی هایی تشکیل شده اند که به شما کمک می کند وارد فاز کتو شوید.

علاوه بر این ، آنها مجاز به گرسنگی نیستند و فواید زیادی در اوایل رژیم دارند.

mct thumb 640x480 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل در رژیم کتو

برای سرخ کردن تخم مرغ می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل استفاده کنید. داخل قهوه بریزید. به عنوان نمایه پررنگ استفاده کنید.

از چربی بنبون (که با روغن نارگیل و کره تهیه شده است) برای ساده سازی رژیم غذایی در اوایل رژیم غذایی خود استفاده کنید.

در ابتدای رژیم غذایی خود نگران مصرف کالری اضافی یا مجبور به سوزاندن کالری نباشید. چربی زیادی بخورید تا کربوهیدرات ها کاهش یابد تا وارد فاز کتو شوید.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت است ، سایر توصیه ها را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید