آشنایی با رژیم غذایی دانمارکی و تاثیر آن بر کاهش وزن


داشتن تناسب اندام یک رویا با اضافه وزن نیست که تحقق آن آسان نباشد ، اما شما باید برای آن تلاش کنید. امروز در این مقاله می خواهیم روش کاهش سریع وزن را به شما معرفی کنیم که می تواند شما را در 13 روز به هدف برساند.این روش رژیم کاهش وزن به نام دانمارکی است که به عنوان روش سریع شناخته می شود.

مقدمه ای بر رژیم دانمارک

مقدمه ای بر رژیم دانمارک

رژیم دانمارکی ، مانند رژیم غذایی کانادایی ، بیان می کند که اگر قوانین را رعایت کنید ، می توانید 6-8 کیلوگرم در 13 روز کاهش دهید ، که محققان استفاده از این رژیم را توصیه نمی کنند ، اما اگر کسانی که می خواهند سریع وزن کم کنند ، می توانند به آنها کمک کنند. این رژیم ، این رژیم را بدست آورید ، اگرچه ما می توانیم به سرعت ما را به آنچه می خواهیم برسیم ، اما باید گفت که این کار آسانی نیست.

این رژیم غذایی در دانمارک به خوبی شناخته شده است و توسط پزشک دانمارکی توصیه می شود که وظیفه اصلی او مصرف غذاهای بسیار کم کالری است که فقط طبق رژیم باید از آنها پیروی کنید. این رژیم می تواند انتخاب خوبی برای سم زدایی بدن باشد ، غذاهای رژیم دانمارکی بسیار متفاوت و خاص هستند و شما نمی توانید آن را تغییر دهید یا مصرف خود را افزایش یا کاهش دهید. از یک لیست 13 روزه استفاده کنید. غذاهای ذکر شده در زیر

رژیم 13 روزه دانمارکی

در طول این رژیم غذایی ، فقط 600 کالری در روز وارد بدن می شود که برای بدن بسیار کم است ، در حالی که به طور معمول میزان کالری دریافتی روزانه 1500-2500 است که کاهش شدید مقدار زیادی از این رژیم است. این کالری را حمل می کند. وقتی میزان کالری وارد شده به بدن ما کاهش می یابد ، بدن از چربی بدن برای تولید انرژی خود استفاده می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

رژیم دانمارکی می تواند برای افرادی که چربی شکمی بالایی دارند بسیار مفید باشد ، اما بهتر است بدانید که این رژیم یک روش بسیار محدود کننده است و هرگز به شما اجازه نمی دهد قوانین خود را زیر پا بگذارید ، زیرا اگر زیر یک آب نبات یک تکه باشد رژیم غذایی ، می توانید این رژیم را متوقف کرده و آن را متوقف کنید زیرا نتیجه ای نخواهد داشت و نکته جالبتر این است که بعد از قطع این رژیم نمی توانید دوباره امتحان کنید. از آن استفاده کنید زیرا 6 ماه طول می کشد تا این رژیم را قطع کنید تا بتوانید ادامه دهید.

ویژگی های رژیم دانمارک

قوانین رژیم غذایی دانمارکی

  • اگر این رژیم دانمارکی را برای کاهش وزن انتخاب کرده اید ، باید قوانین این رژیم را رعایت کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.
  • رژیم دانمارکی تنها 13 روز طول می کشد ، نه کمتر و نه بیشتر.
  • در این رژیم هیچ تنقلاتی وجود ندارد و فقط غذاهای اصلی مانند صبحانه ، ناهار ، شام مصرف می شود.
  • هنگام احساس گرسنگی در این رژیم آب بنوشید زیرا به رفع گرسنگی کمک می کند
  • غذاهای اصلی باید در زمان مناسب خورده شوند: 8 صبح ، 2 بعد از ظهر ، 6 بعد از 6 بعد از ظهر ، از هیچ غذایی استفاده نمی شود.
  • هرگز از غذایی که در منو نیست استفاده نکنید.
  • در صورت احساس تهوع یا سرگیجه از رژیم دانمارکی استفاده نکنید.

همه چیز درباره رژیم دانمارک

منوی رژیم غذایی دانمارکی

اولین روز

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار: 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی / 400 گرم اسفناج پخته

شام: 200 گرم کباب گوشت کبابی / سالاد سبزیجات برگ سبز / با آب لیمو و کمی روغن

روز دوم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار: 250 گرم ژامبون در یک کاسه کوچک با ماست

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / با آب لیمو و روغن / سالاد سبزیجات با برگ سبز

برخی را رز کنید

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / یک تکه کوچک نان تست

ناهار: 2 تخم مرغ آب پز / 1 عدد ژامبون / یک فنجان سالاد

شام: 1 کرفس آب پز / 1 گوجه فرنگی / 1 میوه

روز چهارم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 200 میلی لیتر آب طبیعی با یک فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 هویج

روز پنجم

صبحانه ⇐ هویج با کمی آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل با آب لیمو پخته شده است

شام: 200 گرم گوشت گاو / کره کبابی و 1 قطعه کرفس

روز ششم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 2 تخم مرغ / 1 هویج

شام: 1 عدد سینه مرغ آب پز کوچک / سالاد سبزیجات / با آب لیمو و روغن

وعده های مناسب برای رژیم دانمارک

روز هفتم

صبحانه ⇐ یک فنجان چای

ناهار ⇐ یک لیوان آب

شام: 200 گرم گوشت / سیب کبابی

روز هشتم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار: 400 گرم اسفناج پخته / 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / سالاد سبزیجات / آب لیمو و روغن

روز نهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار: 200 گرم ژامبون / 1 کاسه کوچک ماست

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / سالاد سبزیجات / آب لیمو و روغن

روز دهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 1 ژامبون / 1 کاسه کوچک سالاد / 2 تخم مرغ آب پز

شام: 1 گوجه فرنگی / 1 کرفس پخته / 1 میوه

روز یازدهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 200 میلی لیتر آب طبیعی / 1 فنجان ماست

شام: 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 عدد هویج

روز دوازدهم

صبحانه: 1 هویج با آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل آب پز با آب لیمو

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / برش با کرفس و کره (کم چرب)

روز سیزدهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 2 تخم مرغ با یک تکه هویج

شام: 1 عدد سینه مرغ پخته متوسط ​​/ سالاد سبزیجات برگ سبز / آب لیمو و روغن

کاهش سریع وزن با رژیم دانمارکی

تا زمانی که رژیم غذایی مناسب داشته باشید ، تأثیر رژیم دانمارکی برگشت ناپذیر است ، اما اگر رژیم قبلی را پس از اتمام رژیم دانمارکی ادامه دهید ، سریع وزن خود را کاهش می دهید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید